معرفی بهترین مراکز اکستنشن مو در تهران

اکستنشن مو با رینگ , اکستنشن مو با لیزر , اکستنشن مو با کراتین , اکستنشن مو لاینی ادامه »

مرکز تخصصی اکستشن مو و اکستنشن مژه در تهران و کرج

اکستنشن تخصصی مو و مژه در تهران - اکستنش مژه در غرب تهران و شرق تهران ادامه »

اکستنش مژه

اکستنش مژه حرفه ای و تخصصی با قیمت خوب مناسب در تهران و کرج ادامه »

اکستتنش مو

معرفی مراکز تخصصی اکستنشن حرفه ای مو در تهران و کرج با قیمت مناسب و تخفیف ادامه »

 
آموزش اکستنشن مو و مژه

نگهداری اکستنشن مو / اکستنشن مو تهران

نگهداری اکستنش مو -اکستشن مو تهران - اکستنش مو غرب تهران

روش های نگهداری از اکستنشن مو .

خیلی از خانم ها دوست دارند موهای بلندی داشته باشند و یا موهایشان پر تر دیده شود، برای همین رو به اکستنشن مو می آورند در این قسمت روشهای نگهداری از اکستنشن مو را برایتان تشریح میکنم.

بهتر است قبل از اکستنشن یک تکه کوچک از موی خود را در اختیار آرایشگرتان قرار دهید تا بتواند موهای همرنگ خودتان را تهیه کند.

حتما از شامپوهای مخصوص موهای اکستنشن شده استفاده کنید زیرا محصولات معمولی اغلب حاوی مواد سیلیکونی هستند. این مواد چسب اکستنشن را شل می کنند.

شسنشوی اکستنشن / تا ۵ روز حمام نروید

بهتر است موهای خود را در ۵ روز اول بعد از نصب اکستنشن شست و شو ندهید تا چسب ها سرجای خود کاملا ثابت شوند. در هفته اول ممکن است پوست سرتان به خارش بیفتد. در این صورت از اسپری مرطوب کننده مو استفاده کنید. این خارش طبیعی است. بعد از چند روز پوست سر به اکستنشن عادت می کند. ممکن است اوایل هنگام خواب در قسمت هایی که اکستنشن اضافه شده احساس ناراحتی کنید. این حس بعد از ۴ تا ۵ روز از بین خواهد رفت و دیگر حتی متوجه اکستنشن نخواهید شد. توصیه می شود قبل از خواب، موهای خود را با یک کش سر نرم در بالای سرتان جمع کنید یا اینکه آنها را ببافید تا به هم گره نخورند. هیچ وقت با موهای خیس و مرطوب نخوابید.

نگهداری موی اکسنتنشن مراقب وزن سرتان باشید!

قبل از انجام اکستنشن حتما موهای خود را با یک شامپوی مناسب شست وشو دهید تا هر گونه چربی و محصولات آرایشی از روی آن پاک شود. برای نصب اکستنشن، مو باید حداقل ۷ تا ۱۰ سانتی متر بلندی داشته باشد. هر قدر مو بلند تر باشد اکستنشن راحت تر نصب می شود. با این حال موهای خیلی کوتاه را نیز می توان اکستنشن کرد.

 

برای مشاهده مراکز و یا متخصص های اکستنشن مو در تهران به صفحه اول سایت مراجعه نمایید یا بر روی بنر های کناری سایت کلیک کنید.

اگر موهایتان خیلی کوتاه است توصیه می شود بیشتر از ۴۰ سانت مو به آن اضافه نکنید. اگر مقدار زیادی مو با طول بلند به لابه لای موهایتان اضافه کنید فشار زیاد ناشی از وزن آن موجب ریزش موهای طبیعی تان خواهد شد. بعضی افراد نیز به دلیل کشش زیاد مو دچار سردرد می شوند. اینکه پس از چه مدت این موها از کف سر فاصله می گیرند، بستگی به رشد موهای شما دارد. به طور معمول موها در ماه  ۱٫۵ سانتی متر و در سال حدود ۱۵ سانتی متر بلندتر می شوند؛ همچنین با افزایش سن سرعت رشد موها کاهش می یابد.

نگهداری اکستنش مو -اکستشن مو تهران - اکستنش مو غرب تهران

 فقط روزی یک بار موهایتان را شانه کنید حتما میپرسید چرا :

برای حفظ دوام اکستنشن از برس های مخصوص موهای اکستنشن شده استفاده کنید. دانه های به کار رفته در این برس ها بسیار نرم و نازک هستند. برس هایی که سر دانه هایشان برجسته است باعث کشیده شدن اکستنشن می شوند. اگر موهایتان گره خورده است، شانه کردن را از پایین به بالا شروع کنید.

سعی کنید روزی یک بار بیشتر موهایتان را شانه نکنید تا موهای تضعیف شده دیرتر بریزند. ریزش مو هنگام شانه کردن و دوش گرفتن کاملا طبیعی است. اینها همان تارهایی هستند که به اکستنشن وصل نشده اند. فراموش نکنید هر فرد به طور طبیعی در روز صد تار مو از دست می دهد.

روش دوش گرفتن تان را بعد از اکستنشن تغییر دهید

بعد از اکستنشن قبل از شستن موها آنها را به خوبی شانه کنید تا تمام گره ها باز شوند. یک مرتبه موهای خود را زیر دوش نبرید. سرتان را عقب بگیرید یا موهای تان را از فرق سر به دو نیم تقسیم کنید و آرام زیر دوش بروید. هرگز موقع شست وشو سرتان را زیر دوش یا در روشویی پایین نگیرید مگر اینکه فقط بخواهید جلوی موهایتان را بشویید. سپس به اندازه لازم از شامپو استفاده کنید اما موهایتان را مالش ندهید و تنها با دست آنها را از بالا به پایین فشار دهید تا کاملا تمیز شوند. سپس به همان روش قبلی زیر دوش آب رفته و کاملا آنها را آبکشی کنید.

بعد از آن نیز حتما از نرم کننده مو استفاده کنید اما مراقب باشید نرم کننده به محل نصب اکستنشن نخورد. این کار باعث می شود اکستنشن ها شل شده و زودتر از موعد جدا شوند. بعد از حمام، سریع حوله را دور موهایتان بیندازید تا وزن اضافی آب از روی آن برداشته شود. به آرامی موها را درون حوله فشار دهید اما حوله را بالا یا پایین نکشید.

از حجم دهنده های مو استفاده نکنید

حتما از شامپوهای مخصوص موهای اکستنشن شده استفاده کنید زیرا محصولات معمولی اغلب حاوی مواد سیلیکونی هستند. این مواد چسب اکستنشن را شل می کنند. بهتر است اجازه دهید موها در هوای آزاد خشک شوند؛ در غیر این صورت می توانید از حرارت ملایم سشوار استفاده کنید.

اول از همه قسمت های اکستنشن شده را خشک کنید. سشوار را رو به پایین بگیرید و خیلی ملایم با استفاده از انگشت هایتان موها را از هم جدا کنید. سپس به آرامی آنها را شانه کنید. سعی کنید موهای خود را بیشتر از دوبار در هفته نشویید. بعد از حمام نیز می توانید از محصولات تقویتی و نرم کننده مو استفاده کنید. این محصولات را روی محل نصب اکستنشن به کار نبرید. همچنین تا جایی که می توانید از محصولات روغنی و محصولاتی که الکل دارند استفاده نکنید زیرا الکل موها را خشک می کند. بهتر است از شامپوهای حجم دهنده نیز استفاده نکنید زیرا این شامپوها کوتیکول های مو را بلند کرده و باعث گره خوردن موها می شود.

 

هنگام شنا مراقب اکستنشن تان باشید و موهایتان را ببافید

اگر می خواهید به مسافرت طولانی مدت بروید، قبل از آن یک بار به آرایشگر خود مراجعه کنید تا از وضعیت اکستنشن ها مطمئن شوید. برخی اکستنشن ها در هوای خیلی گرم دوام شان را از دست می دهند.

اگر می خواهید در آب استخر یا دریا شنا کنید بهتر است سر خود را زیر آب نبرید. زیرا کلر و نمک باعث خشکی و مات شدن موها می شوند؛ در غیراین صورت بهتر است به موهای خود، محصولات مرطوب کننده بزنید و از کلاه شنا استفاده کنید تا موها به هم گره نخورند. اگر هم نمی خواهید از کلاه استفاده کنید، می توانید موهایتان را در پایین سر با کش ببندید و اضافه آن را ببافید. بعد از شنا نیز ابتدا با موهای بافته شده برای ۵ دقیقه زیر دوش بروید تا تمام کلر یا نمک از آن شسته شود. سپس به آرامی بافت مو را باز کنید و به پایین موها کمی شامپو بزنید تا کش اول به راحتی از موها پایین بیاید. بعد از آن نیز تمام موها را با شامپو و نرم کننده شست وشو دهید.

salamatwww.com     گرد آوری شده

 

در مورد ترمیم موهای اکستنشن شده هم از اکستنشن سوال بپرسید

 

اکستنشن مو و مژه

آموزش اکستنشن مو و مژه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.