معرفی بهترین مراکز اکستنشن مو در تهران

اکستنشن مو با رینگ , اکستنشن مو با لیزر , اکستنشن مو با کراتین , اکستنشن مو لاینی ادامه »

مرکز تخصصی اکستشن مو و اکستنشن مژه در تهران و کرج

اکستنشن تخصصی مو و مژه در تهران - اکستنش مژه در غرب تهران و شرق تهران ادامه »

اکستنش مژه

اکستنش مژه حرفه ای و تخصصی با قیمت خوب مناسب در تهران و کرج ادامه »

اکستتنش مو

معرفی مراکز تخصصی اکستنشن حرفه ای مو در تهران و کرج با قیمت مناسب و تخفیف ادامه »

 
آموزش اکستنشن مو و مژه

آموزش تخصصی اکستنشن مو

آموزش اکستنشن

افزایش طول و حجم مو را با موهای اضافه  اصطلاحا” اکستنشن مو می گویند. چگونگی این کار را از زبان آرایشگر شناخته شده ی افراد معروف جهان ، کن پیوز ، بشنوید:

برای آموزش اکستنش مو میتوانید با ما تماس بگیرید

آموزش  های ما از مبتدی تا تخصصی با ارائه مدرک بین المللی از سازمان فنی و حرفه ای .

مرکز آموزش اکستنشن مو در تهران

آموزشگاه آرایشگری

مدیریت سالن : سرکار خانم

تلفن همراه:   

تلفن ثابت: ۰۲۱-

آدرس آموزشگاه : تهران – تهرانپارس -فلکه اول –

این اگهی منقضی میباشد

 

آموزش متخصص اکستنشن مو

مدل های مختلف آموزش اکستنشن مو
تا به حال به خودتان گفته اید ای کاش بدون آنکه نیاز باشد ماهها صبر کنم تا موهایم بلند شوند می توانستم یک تحول کلی در مدل موهایم ایجاد کنم؟ افراد معروف و تنوع طلب همین احساس را دارند. درست به همین دلیل است که به آرایشگر خود اطمینان می کنند و هر چند وقت یکبار ظاهر خود را کاملا” تغییر می دهند. این آرایشگرها چگونه این کار را می کنند؟ خیلی ساده است …..با اکستنشن و موی مدل!
چرا فکر می کنید شما نمی توانید این کار را انجام بدهید؟ اکستنشن امکان تحولی سریع و اساسی را فراهم میکند. کن پیوز می گوید : هر آن که تصمیم بگیرید می توانید موهایی بلند، ضخیم و خوش حالت را به لابه لای موهای طبیعی خودتان اضافه کنید.

پیوز می گوید: ” سالهاست که برای ستارگانی مثل جسیکا سیمپسون و اوا لنگوریا از آموزش اکستنشن مو استفاده می کنم. آنها همیشه برای مراسم رسمی و عکسهای تکی این آرایش مو را انتخاب می کنند”. او با استفاده از طرحهای ابتکاری از انواع تزیینات نیز استفاده می کند و با ساخت موهایی که با کلیپس و سنجاق به موهای طبیعی وحتی مصنوعی وصل می شوند هنر خود را به نمایش می گذارد. او موهایی برای اکستنشن ساخته که بعضی از موهای طبیعی و بعضی دیگر از موهای مصنوعی درست شده اند. این موها به راحتی قابل استفاده هستند، قیمت مناسبی دارند ( اکستنشن با موهای طبیعی از ۲۲۵ دلار به بالا و با موهای مصنوعی از ۲۰ دلار به بالا) و رنگهای متنوع آنها با هر مویی قابل هماهنگ کردن است.
در این جا کن پیوز دو مدل بسار زیبا را به نمایش گذاشته است. مطمئن باشید هر دو مدل موهای شما را از سادگی خارج کرده و……. از شما چهره ای متفاوت و خارق العاده می سازد.

موهای لخت و بلند

 

مرحله ی اول

افزایش طول مو
کن مو ها ی مدل را در نیمه ی پشت سر جمع کرد و آن را با کش دم اسبی کرد و آن را با کلیپس از بقیه ی موها جدا کرد. سپس مابقی مو را از درازا جدا کرد و یک پود ( درمقابل تار) هشت اینچی از کلیپ پوششی مو را به آن وصل کرد و یک اکستنشن ۱۴ اینچی ( همان که ۲۲۵ دلار قیمت داشت) ایجاد کرد. ابتدا قسمت مرکزی و سپس طرفین مو ها را کاملا” محکم کرد.

 

مرحله ی دوم

ساخت بدنه ی موها

سپس قسمت کوچکی از موهای زیر بخش دم اسبی شده را برداشت و یک پود ۱٫۲-۱
اینچی را دقیقا” زیر آن وصل کرد بخش کوچکی از مو را به پشت آورده و روی قسمت اکستنشن شده قرار داد. سپس یک پود ۱٫۲-۱ اینچی دیگر را روی آن وصل کرد. با این کار مو ضخیم تر و حجیم تر نشان داده می شود.

 

مرحله ی سوم

گره های طبیعی
پیوز می گوید: “وصل کردن و درهم تنیدن موهای طبیعی با موهای اضافه شده از اهمیت زیادی برخوردار است” و در حالی که این جمله را می گوید قسمتهایی از موی مدل را با موهای در دست گرفته و با سایر قسمتها در هم می تند و از روی هم رد می کند. برای این کار می توان از ابزار خاص( گرم کننده) نیز استفاده کرد ولی بخاطر داشته باشید این ابزار برای موهای طبیعی انسان قابل استفاده است نه موهای مصنوعی.

 

مرحله چهارم 

موهای بلند و زیبا

بالاخره پیوز موی مدل مجعد به قیمت ۲۴ دلار ( و موی مدل مجعد ۲۰ اینچی به قیمت ۱۹٫۹۹ دلار ) ارائه داد که به انتهای موی دم اسبی و بین کش مو و موی جمع شده وصل می شود. او با انگشتانش مو ها را در هم آمیخت سپس برای تثبیت موها بر سر جایشان از اسپری مو استفاده کرد.

 

بقیه مطلب را در این لینک مشاهده نمایید

 

آموزش اکستنشن

آموزش اکستنشن

اکستنشن مو آبشاری و مکزیکی

سالن اکستنشن

سالن اکستنشن

اکستنشن مو

اکستنشن مو

 

 

 

 

اکستنشن مو و مژه

آموزش اکستنشن مو و مژه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.